Publication:The German Campaign(Sudden Strike1) in RWM 8.5

Lasst hier eure RWM Maps von der Community testen !
沐介之
Schütze
Schütze

Re: Publication:The German Campaign(Sudden Strike1) in RWM 8.5

Beitrag von 沐介之 »

NASHRIPPER hat geschrieben: 18.03.2025, 15:26 Hallo, ich denke, das wird helfen. Dies ist mein Kartenkonverter für SSF. Das Programm konvertiert alle Arten von SSF-Karten, es ist ssc ssm smm, um die ursprünglichen Missionsskripte, die Anordnung von Einheiten usw. zu sehen.
Dieses Werkzeug sieht gut aus. Müssen die zu lesenden ssm-Dateien in denselben Ordner gelegt, dann das exe-Programm gestartet und schließlich der Dateiname eingegeben werden?

Herzlichen Dank! Ich werde es verwenden, wenn ich später ssf-Karten konvertieren muss.
Markus1987
Feldwebel
Feldwebel

Beitrag von Markus1987 »

Some News?
沐介之
Schütze
Schütze

Beitrag von 沐介之 »

Markus1987 hat geschrieben: 17.03.2026, 10:33Some News?
Hey guys, I've successfully ported the Soviet Campaign / Kamenets-Podolsky Pocket(Hube's Pocket) / Shortcut Too Long / Foggy Rain missions from the Liberation mod (not SS1) into RWM, saved as .ssx files, and they are now fully playable.Our players from the Chinese community have also given it a try.

But!!! Because the maps themselves contain some texture assets from Liberation, I had to modify the scheme files to make them compatible (in fact, version 8.5 also couldn't run the old North African campaign and Germany 1946 due to missing ship models, so I made adjustments for those as well). Wuja agreed with these changes. I've already sent all the modified files to Wuja. They might be released together with RWM9, or they might still only be available as a separate patch for players to download. I think it all comes down to the willingness of the RWM9 dev team and whether the game has enough spare room.
Antworten

Zurück zu „Map-Testbereich / Map-Test-Area (RWM Maps)“