Wichtig / Important !
Da mit Google Chrome nur über Umwege Downloads möglich sind, wird empfohlen Firefox oder Opera zu nutzen. Es ist aber auch möglich Dateien unter Google Crome oder Edge herunterzuladen. Einfach rechter Click mit der Maustaste auf das Symbol bzw. Link „Download“ und dann „Ziel speichern unter“ wählen. Eventuell muss man noch die Downloads von der Seite erlauben.
English (google): Since downloads are only possible indirectly with Google Chrome, we recommend using Firefox or Opera. However, it is also possible to download files from Google Crome or Edge. Simply right click with the mouse button on the symbol or link "Download" and then select "Save target as". You may have to allow downloads from the site.
Informationen
120 new maps for hidden stroke 2 original version , this is 3th pack , my name is pjman and my username is mina , pjman = mina , however until this time i send 240 new maps for hidden stroke 2 in three pack , only enjoy from game
Universal-Editor von Karten und Missionen.
Version des RWG ToW Editors, angepasst an Standardspiele/Mods der SS/SSRW-Serie.
Im Gegensatz zum Standard-Editor verfügt der Editor über viele Verbesserungen, die das Arbeiten mit Karten und Missionen viel komfortabler machen.
Es wird überall dort funktionieren, wo keine grundlegenden Änderungen an der Struktur des Spiels (Mod) vorgenommen wurden.
Die Programmoberfläche unterstützt vier Sprachen: Englisch, Deutsch, Russisch und Französisch.
Läuft im Windows-Systemlayout.
RWG Truth of War mod ist unabhängig, erfordert keine Version von "Sudden Strike" und kann auf jeden Ordner auf Ihrem Computer eingestellt werden.
Kurz darüber, was getan wurde:
- Es wurde viel Arbeit geleistet, um die Fehler zu beseitigen
- Eine große Anzahl von Gebäuden (Grafiken und Parameter) wurde behoben.
- Das Gameplay wurde erheblich überarbeitet
- Viele Parameter von den Fahrzeugen und anderen Einheiten wurden behoben
- Mehr als 30 Einheiten erhielten neue Grafiken
- Über 40 neue Einheiten wurden hinzugefügt
- Neue Gebäude und Objekte wurden hinzugefügt
- Übersetzungsfehler in englischer und deutscher Version wurde behoben
- Beschreibungen im Editor hinzugefügt
Das RVG-Team lädt alle ein, ein brandneues Multi-Battle-Format zu testen!
Mod: RWG-ToW 0.91
Muster: Afrika
2 bis 10 Spieler
Alle Nationen (statt Japan - Italien, statt UdSSR - Frankreich)
Missionsidee: Echte Kämpfe in Afrika mit ewigem "Hunger" an Treibstoff, Munition und Truppen nachstellen.
.
Konzept: Alle Spieler betreten den afrikanischen Kontinent, Flaggen (Luftschiffe) - nur dort.
Ein Spieler jedes Teams (er wird für die Versorgung verantwortlich sein) erhält außerdem Truppen auf der "Insel" - diese ist Teil des europäischen Kontinents. Zu Beginn des Spiels kann das Team diesen Spieler auswählen (wechseln). Erselbe Spieler erhält Flugzeuge und verschiedene Schiffe.
In Afrika werden einmalige Verstärkungen für das Erobern von Flaggen gegeben. Wie die ersten haben sie einen kleinen Vorrat an Munition und Treibstoff.
Für das konstante (ohne Verlust!) Halten der Flaggen für 30 Minuten erhält der erste Spieler (Lieferant) einen permanenten Nachschub auf der „Insel“ der Nation, die die Flagge auf der Karte hält.
.
Jede Insel hat zwei Fabriken: Für die Produktion von Munition und Treibstoff hängt die Geschwindigkeit der "Produktion" von der Anzahl der Einheiten im Gebäude ab.
Der Transport der Ausrüstung erfolgt ausschließlich zwischen den Häfen. Zum Beladen müssen Sie das Transportschiff zum Liegeplatz bringen und eine Einheit auf den Pier stellen – sie wird in den Transport geladen. Zum Entladen müssen Sie das Schiff an einen anderen Liegeplatz bringen.
Die Kapazität des Transportschiffs beträgt 5 Einheiten, die Beladung erfolgt ausschließlich mit einem Fahrzeug oder Tank.
Wichtig: Auf großen Transportschiffen können NUR Fahrzeuge transportiert werden! Artillerie wird auf kleinen Schiffen (wie gewöhnliche Lastwagen) transportiert, "Sie können sie am Ufer (nicht am Pier) anbringen. Große (schwere) Kanonen können nicht transportiert werden!
Je nach Spieleranzahl variieren einmalige Bonusverstärkungen für das Erobern von Flaggen und die Anzahl der Transportschiffe für das Team.
Das Team kann jede Strategie seiner Wahl wählen: die Kommunikation des Feindes unterbrechen, seine Häfen blockieren, Truppen direkt in Afrika zerstören usw. - Es gibt keine Einschränkungen.
Willkommen auf unserem Server Discord
Wir sind dankbar für jedes Feedback, Kommentare und Vorschläge zur Mission.
Mod : Neddus Stroke
Autor : Bloup
Size : 256x256
Scheme : Desert
Category : map solo
Nations : Italy/Germany vs English
Player : Italy
Anti omniscience : Actived
Multi Language versions: english, german, italy and spain
Strategic challenge: Italy exploits the Mourzouk oil field in Libya. Assisted by the Luftwaffe, the Italian garrison must protect a convoy of 40 trucks which must transport barrels of petrol to the port of Sirte. If this gasoline reaches the ports of the south of France, it will have a decisive importance on the outcome of the conflict in Europe.
Name or Nickname: Johnik
eMail:
Mapname: Uranus - Wintergewitter - Saturn
Mapgröße / Size (128*128,256*256...): 512*512
SP or MP: SP
SP (SP Germany, Allies...): SP Germany
MP (1-1, 2-2...):
Map (normal, update, without scripts): normal
Sudden Strike Version (Sudden Strike 2, SS 3...) : RWM 8.0
Szenario (summer, winter, desert...): winter
Kampfart / Combat kind (tactical, tactical massbattle, massbattle): tactical massbattle
Mod: RWM 8.0
Homepage:
Information: 25.11.1942 Battles on south of Stalingrad pocket
Name or Nickname: Johnik
eMail:
Mapname: Uranus - Wintergewitter - Saturn
Mapgröße / Size (128*128,256*256...): 512*512
SP or MP: SP
SP (SP Germany, Allies...): SP Germany
MP (1-1, 2-2...):
Map (normal, update, without scripts): normal
Sudden Strike Version (Sudden Strike 2, SS 3...) : RWM 8.0
Szenario (summer, winter, desert...): winter
Kampfart / Combat kind (tactical, tactical massbattle, massbattle): tactical massbattle
Mod: RWM 8.0
Homepage:
Information: 25.11.1942 Battles on south of Stalingrad pocket
Hidden Stroke 2 now is updated to Sudden Strike Resource War engine: - Over 750 units. - Introduced fuel system. - Many new units and landscapes such as normandy, france, berlin, desert, westfront, eastfront, kursk,... - Repairing of buildings avaliable. - Realistic lines of sight. - SSF campaing included. - Many new animations and also many new realistic sounds included.
Changelog:
Tank dead hulls stay more in map for more realistic gameplay blocking way.
Fire stay more time. Burning a forest = hell.
Heavy bombers now drop less bombs and in a more straight line to make them more useful in multiplay maps (only otspreusen have heavy bombers).
New and different types of explosions for tanks, recovery vehicles, fuel trucks and houses.
New fire animarions for houses, dead flamethrowers, tanks and objects.
New unit: Hand Air raid Siren. It detect planes from very long distance and siren start when detect a plane. (very useful for newies that make line of tanks).
Repaired houses life and damage. Now asault guns are better vs bunkers.
Granades fixed damage.
Snipers fixed damage.
New sounds (some from Soundmod 3).
-All submachine guns, rifles, machine guns are changed with real sounds.
-New sounds for bombers (now they dont sound all like stuka).
-New stuka sounds.
-New sounds for falling planes.
-New sound for heavy bomber and C47 transport.
-Many new sounds for tank engine start, idle and stop (real ones, some mixtured).
-New sounds for pershing, sherman and tiger (real ones).
-New sounds when a MG shoot metal, house or trees.
-New fire voices for paks and flaks (usa, ger and rus voices, from CUB apocalypse, Mixtures for Paks by me)
-New sounds when tank crush a tree/bush or break fences
-From soundmod 3: 90mm firing, 105/150 ballistic sounds, 105/128mm and some more i forgot.
-Artillery/rokets damage updated.
-New driver/guner sight for tanks.
-Sight vision of gunner from withmman/vassily/abrams tanks increased.
-New gunner sight of tanks range (31 turret comander on):
-31= t34-76. sherman 75mm, early stug & pnz4, Pz III, all tanks up to 75mm.
-34= panther adf, t34-85, su85, panzer4 f2 to J, sherman 76mm, jpanther, is1, t44, stugs, m10, hellcat, comet, kvs
-37= panther g, tiger nashorn, jtiger, KT, maus, e100, is2, is3, isu122-152, su100, centurion, pershing, m36, elefant, assault guns
-40= officers, Feldwebel
-43= scout cars
-45= major, wittman/vasily/abrams op tank
-50= general
-Houses are more strong (Big ones).
-Assault guns do good damage to houses, trenches, bunkers...
-Repaired life and values of Fusion scheme houses (some name houses still wrong).
-Added diferent animatios to houses when are being hit or damaged
-Added diferent sounds when houses are damaged or ruined.
-Added diferent tipe of animations and sounds to static objets when they are destroyed.
-Deleted many old hs/ssf unused files.
-Russian 100mm gun now have same damage than su100 (dont kill kt at front).
-Russian 100mm and german 128mm gun range decreased a little.
-Russian mobile AA crew fixed.
-Repaired vertical objects from all schemes and added new explosions and little fire.
-Fixed winter and desert SSRW schemes
-Better animations for Paks shooting ground
New units, hand cranked siren, german static siren and british static siren.
New dificulty modes:
Normal = Same values than HS2.
Hard = Paks and Flaks have better AI and shot tanks first.
Realistic = Tanks, Paks and Flaks have better AI defending a rush.
Still many changes included since original HS2 and long to explain.
Thnks:
To Sahib for felp testing and for the SSF campaing.
To Apocalypse for sounds and test.
To Rommel53 for Ai suggestions.
Some maps in editor are included with no mission.
Nationen:
Waffen SS
Wehrmacht
Garde
Rote Armee
Für mehr Infos gibt es beim Link
https://www.sudden-strike-maps.de/phpBB2/viewtopic.php?t=19989
Hello all.
Modplanet proudly presents the next English version of Modern Warfare Mod III in English.
BUGFIX:
- UR-77, ammo has been fixed
- Tiger ATGM's trail has been fixed
- bug with the fuel's instant moving from barrels has been fixed
- the animation of the SPG Paladin's machine gun
- the editor picture of BMP-3 Arena has been fixed
- the confused 7.62mm and 12.7mm machine guns on M1A1 Abrams in M1A2 SepV3 have been fixed
- the delay before the explosion when ATGMs and grenade launchers hit the ground has been removed
- shadows of some fences have been fixed
- the crash when building 337 in Europe was destroyed has been fixed
- the armor of many APCs and IFVs was adjusted more accurately that allows capturing them as trophies
BALANCE:
- artillery has been reworked. Now it does not destroy buildings with obe shell
- the infantry became more vulnerable to some weapons as hmgs, automatic grenade launchers, etc.
- ATGMs now damage the infantry with fragments
- the protection of bunkers from heavy machine guns has
been fixed
- the probability of fire in houses while shelled has been reduced
SCHEMES:
- a new scheme "Winter" has been added for the European unit packs
- a new scheme "Mountains" has been added for the European unit packs
- new vertical objects 977-978 have been added to Europe
- new vertical objects (cacti) and fences 977-984 and a new building 393 have been added to Syria
- the palette of the default soil has been slightly reworked for Syria
- some new trees have been added to Europe summer and Europe autumn
- new houses 606, 607, 775, 776, 777, 778 added to Europe
NEW UNITS ADDED
- KrAZ Spartan (Ukraine, to replace Dorzor)
- SU-25 bomber (Ukraine)
- damaged vehicles (common, all schemes)
- soldier with signal smoke (common, all schemes)
- damaged T-72B "veteran" (common, Europe)
- Dongfeng Mengshi EQ2050F (Belarus)
- Iraqi Hamers with 12.7mm and 7.62mm (common, Syria)
- Medical Hummer M997 (USA, Israel)
UPDATED GRAPHICS
- all HUMVEEs and vehicles based on them
- BTR-4 (Ukraine)
- all line SU-24 (with improved texture and correct placement of wings on the ground, historical camouflage added to the Russian SU-24 in the Syria scheme)
- S-60 (Syria)
- BM-21 Grad (Russia)
- Ural 4320 truck (Russia)
- Ural fuel truck (Russia)
- SU-25 (Ukraine)
- 120mm mortars
NEW SOUNDS
- the sound of BMP-2's cannon
- the sound of 81/2mm mortars
After neutralisation of MG position behind the sandbags guarding the bridge you need to deal with a first major danger for your comando squad. Its Armored MG patrol
heading into small depot on the river. You have no anti-tank weapons. Save way is use the sappers and lay anti-tank mines on the road close the sandbags. More
complicated way is use the hand grenades but its usually take some casualties. After deal with the armored MG patrol you need the clear enemy present in
river depot. Where you can. Avoid the hill with another MG position. Now you should be abble to steal some landing ship to get your troops behind the river.
There is another AA position guarding the another bridge on the west. Its your interest to get 20mm AAgun there. Another 4x20 mobile flak Sdkfz 7/1 nearby you are abble to
eliminate by your riflemans. Now you have some decent weapons against enemy armored patrols guarding the sector. Its normal your mans sometime need to hold-fire and let
armored patrols move through until you get those 20mm cannons. Now, set your course directly to Northenrn road. Eliminate all troops guarding this way. Message warn you
have find anohter resistance group. You will get some tanks from them. Be carefull about hill close to northern road. There is 88mm AA position
with a sight on the road. You need to avoid fire range of 88mm AA by your tanks. Join the northern resistance
to your group and prepare the assault on enemy HQ where is High-Ranking Officers meeting point. You need
to deal with them quick. When you shoot the first one, the others try to escape by horch limousine what you
need to neutralize fast. If the enemy officers run by the Horch-Limousine transport, you will probably lose
the mission soon. You need to intercept the transport by using the Bikes or Jeep what can you find in town center.
Its your last chance. High-Ranking officers escape zone is on the east. You need to eliminate them before
they reach the railroad station. After killing the High-Ranking officers you cannot lose this mission anymore.
But for very sucessfull mission you can continue in secondary task. Free the prisoners in lager camp near the HQ.
Its quite easy, but enemy lets go of the sirens. Now you have only short time to prepare for your last battle with
SS units and some Panther tanks. You have only slightly chance to deal with them. Better is avoid the fight if you
can and get rest of your men´s on the west road behind the bridge. Be carefull to do not destroy the bridge.
After capturing small town on the west you will get full victory condition.
Basic Course: 1West-2North-3Center-4West. Additional tips for battle with SS. Your only chance to deal with the Panther tanks is good set
of anti-tank mines. Unfortunately the French pre - war tank types are no match vs german tanks in the year 1944.
Tips: 1)Save every 5 min. Small but quite Hard Technical Mission - Normal Difficulty -
2) Sometime is good to use sappers ability delayed time-bomb to blow up the structures fortified by enemy troops.
Personal map-autor: achievements: One damaged and immobiled Panther by mine ( Who ask, how? )...finished by Somua S-35 / Wow...Very Nice Job Soldiers. Normal Difficulty. Medal of Courage.
PS: Sudden Strike isnt the first game in my hands tranformed to some other game in this case: https://www.youtube.com/watch?v=LaEGnxnP_fw&list=PLzsaDPlrhL6VGXjeNuIlvY8NsKJZG2tss&index=1
There is Warcraft3 transformed into Gothic RTS: https://www.epicwar.com/maps/286976/
Make sure to capture the station. Watch out for the Northen and Southern village.
Spy planes and Bombers ready. Last Reinfrocements will arrive after 30 minutes.
Russia and Germany are playable. Allied forces will be added soon!
Good luck and Have fun!
Das Update kann nur für Version 0.9 installiert werden.
Es wird dringend empfohlen, als Administrator zu installieren!
Im Falle einer fehlerhaften Installation des Updates können Sie Quick-Update als "Reparatur" -Option verwenden.
Kurz darüber, was getan wurde:
- Es wurde viel Arbeit geleistet, um die Fehler zu beseitigen
- Eine große Anzahl von Gebäuden (Grafiken und Parameter) wurde behoben.
- Das Gameplay wurde erheblich überarbeitet
- Viele Parameter von den Fahrzeugen und anderen Einheiten wurden behoben
- Mehr als 30 Einheiten erhielten neue Grafiken
- Über 40 neue Einheiten wurden hinzugefügt
- Neue Gebäude und Objekte wurden hinzugefügt
- Übersetzungsfehler in englischer und deutscher Version wurde behoben
- Beschreibungen im Editor hinzugefügt
Kann verwendet werden, um Installationsfehler beim Update zur Kompilierungszeit zu beheben.
Kurz darüber, was getan wurde:
- Es wurde viel Arbeit geleistet, um die Fehler zu beseitigen
- Eine große Anzahl von Gebäuden (Grafiken und Parameter) wurde behoben.
- Das Gameplay wurde erheblich überarbeitet
- Viele Parameter von den Fahrzeugen und anderen Einheiten wurden behoben
- Mehr als 30 Einheiten erhielten neue Grafiken
- Über 40 neue Einheiten wurden hinzugefügt
- Neue Gebäude und Objekte wurden hinzugefügt
- Übersetzungsfehler in englischer und deutscher Version wurde behoben
- Beschreibungen im Editor hinzugefügt
Whats new?
Many new sounds are implemented!
- More new explosion sounds are added.
- Added more sounds for US troops.
- Added more sounds for Germany,Russia and Britain.
- New sounds for heavy machine guns.
- New sounds for the bomb.
- New loud SMG sounds.
- New special sounds in the menu.
- New sound for the text"Attack"
- New air raid siren.
- New sounds for the Russian Officers.
And there is more!
Hope you will enjoy the mod.
I've been trying to stay sane during UK lockdown and created a fun and playable 512 map for the Vietnam project v 1.2 Eng called "Good morning Vietnam" a simple destroy all mission with many enjoyable components that I love about the VP. My thanks to this site also for sustaining my Sudden strike interest.