3D Models

Forum zum Thema Modding, um dort über "Neue Einheiten", Neue Objekte", "Modding Tools" usw zu diskutieren.
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

1. Deutsche Soldaten

BildBildBildBild
http://narod.ru/disk/6448020000/Nemchura.zip.html
*.max,*.3ds,+ textures| 28mb
Zuletzt geändert von JOSS[WildCat] am 09.03.2009, 11:33, insgesamt 1-mal geändert.
Bild
Benutzeravatar
Stahlin
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 251
Registriert: 03.01.2009, 12:04

Re: 3D Models

Beitrag von Stahlin »

But how will they look scaled down to SuSt-size?
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

2. Russian soldiers+ Tigers


Bild

http://narod.ru/disk/2649387000/Russian ... s.rar.html
Russian soldiers WW2 + 2 tanks "Tiger "(full and destroyed)
*.max + textures | 16mb. For Tank textures with different camos.
Bild
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

3. Chinese soldiers.

Bild

http://narod.ru/disk/6612002000/chinese ... r.rar.html


Format max.
Sceleton smd.
Textures...
Archive size 26,9mb.


But i think here are russians with chinece bages! :lol:
Bild
Bild
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

Is this Thema no interesting? military12
Or do U wait the TANKS?
I have...

What 3D format do U prefer?

What 3ds Max vers ... or what do U used?
Bild
Benutzeravatar
Stahlin
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 251
Registriert: 03.01.2009, 12:04

Re: 3D Models

Beitrag von Stahlin »

Seems you have everything to make ww3... But do you know how to get a 3dobject into a c program? i mean a concrete c routine. I have searched for a 3ds loader routine, but they do all incomplete work.
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

Maybe U`r The question i not understand correctly.
What need for 3d models in .3ds format to put in SS2d game?

1. Tutoral (JWLeonard)
2. SS2_max_scene (JWLeonard and scenes fromothers).

What i can help?
upload new max-scene?
to post link to programs what from hight-poly make low-poly models?
Upload set of files get render pics for different units types?

About soldiers - here more difficult `cos must use motions and its configurate from bypet sets...
Bild
Benutzeravatar
Stahlin
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 251
Registriert: 03.01.2009, 12:04

Re: 3D Models

Beitrag von Stahlin »

I mean a c source code to load a 3d model in my own program, compile it myself and to render automatically a sust-serie of bitmaps from the model. There are some such "3dsloader.c" in web, but they all only display parts of the objects, as the original 3ds format is secret.
Benutzeravatar
Last Soldier
Feldwebel
Feldwebel
Beiträge: 346
Registriert: 20.07.2007, 20:05

Re: 3D Models

Beitrag von Last Soldier »

Why render models in own software ?
Footage from the frontline on Youtube!
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

May be he ask about max-scripts?

Yes, it possible in 3ds MAX to configurate batch for correct rendering and get bmps for SS_units with SS_grafix, SS_shadows and SS_masks on output...
Bild
Benutzeravatar
Stahlin
Stabsunteroffizier
Stabsunteroffizier
Beiträge: 251
Registriert: 03.01.2009, 12:04

Re: 3D Models

Beitrag von Stahlin »

Why render models in own software ?
There are many reasons. It is easier for the user. Lightning, size and position and others can be adjusted automatically so that ingame everything fits together.

Joss, you dont know what C sourcecode is?
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

I know all......
I dont know about all the nuances of indigenous Award .....
Bild
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

RKKA— 1918—1946 гг.

Pack#1 - 9 3D models MAX.
Skeleton smd.
Textures.
Size= 16.83mb.
Bild
http://narod.ru/disk/6705467000/RKKA.rar.html





Pack#2 - 6 3D models MAX.
Skeleton smd.
Textures.
Size= 10,7mb
Bild
http://narod.ru/disk/6706606000/RKKA2.rar.html
Bild
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

Yankees
Bild
29 3D models, format - MAX.
Textures.
Skeleton smd.
Archive size - 111mb\506mb.

Bonus - Chuck Norris :)

http://narod.ru/disk/6839699000/Soyz.rar.html
Bild
Benutzeravatar
JOSS[WildCat]
Hauptfeldwebel
Hauptfeldwebel
Beiträge: 467
Registriert: 08.02.2009, 21:34
Wohnort: Free UKRAINE!

Re: 3D Models

Beitrag von JOSS[WildCat] »

SITY
Bild
3D models, format - MAX, 3ds
Textures.

Archive size - 62mb.

On request!
Bild
Antworten

Zurück zu „Alles zum Thema Modding“