Für das Finale

Mods für Sudden Strike 2.
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Kleist
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Beitrag von Kleist »

Hey Real Warfare, it woulf be nice if u can translate the french units in RWM for us :P

http://www.sudden-strike-2-maps.de/phpB ... 8&start=15
Halt! Mein Freund, wer wird denn gleich in die Luft gehen? Gut gelaunt geht alles wie von selbst.

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Die Sudden Strike, Red Orchestra und Men of War Spiele Gemeinschschaft
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pTah
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Beitrag von pTah »

For Real Warfare WW2 feel hat geschrieben:lol ! which joker you makes Barbarossa
(i think already that "...and I dont think that Barbarossa is the intention to remove it...")
and DOOMED who ? Pershing or RWM, hummm I dribble ;)

and it's not a discussion "... waste of time.." for me and for maybe possible serious WW2 mappers
which will read this topic and which will think the same thing,
that it preferable to do without the Pershings for obtain a good WW2 realistic immersion.

we still have the right to think on this forum ? I already saw worse ;)
i don't understand your arguments. nobody forces the mappers to use pershings! :)
grüße Stephan

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For Real WW2 feeling
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Beitrag von For Real WW2 feeling »

...nobody forces the mappers to use pershings
i m in total agree with you ;)

but the problem, it's that the more often, the mappers use the units which they see in RWM editor...
without worrying if they are credible or not for a good realistic immersion in the WW2 fightings.
And is very rare, same maybe never, i see maps with USA and without Pershing :( ...

it was, of my share, only one recall of the name of this game “Real Warfare Modâ€
Visit a very good RWM SITE (with RWM units tables & many infos & dl...)(UK)
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pTah
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Beitrag von pTah »

For Real Warfare WW2 feel hat geschrieben:
...
ha! if I could force them has to make maps a little more realistic :roll: ... and so, even more fun ;)
yep, hehe! i like realistic maps too. but rare units as the pershings should not be removed... there are useful for some sp maps and also lot of people like unrealistic maps. that's normal!
i try to play only realtistic maps. i like them too!
grüße Stephan

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Marc Anton
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Beitrag von Marc Anton »

For Real Warfare WW2 feel hat geschrieben:
...nobody forces the mappers to use pershings
i m in total agree with you ;)

but the problem, it's that the more often, the mappers use the units which they see in RWM editor...
without worrying if they are credible or not for a good realistic immersion in the WW2 fightings.
And is very rare, same maybe never, i see maps with USA and without Pershing :( ...

it was, of my share, only one recall of the name of this game “Real Warfare Modâ€
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Roy
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Beitrag von Roy »

If you look at Starcraft, you see how you can balance very different races. So i think it would be possible to make a realistic SuddenStrike. It would be very very difficult though. Nothing, what one man and a small community can reach. But it is possible.
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faster
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Beitrag von faster »

Habt ihr jetzt alle das Deutsch verlernt, weil hier jeder nur noch Englisch redet? :roll:
System:
Intel Core2Duo E6700
2,66GhZ x 2,67GhZ
2 Gb Kingston RAM
GeForce 8800 GTS

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Ralf 207
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Beitrag von Ralf 207 »

Jo für was haben wiir das

http://www.sudden-strike-2-maps.de/phpB ... f5a42d5526

HIR IST DEUTSCH

MFG RALF
Im Tode kann man keine irdischen Güter mit in das Jenseits nehmen; Es macht keinen Sinn, grenzenlos Besitz anzuhäufen.
Lamafarmer

Beitrag von Lamafarmer »

Marc Anton hat geschrieben: It is simple mathematics that you cant give 4-5 shermans for each tiger to "simulate" real WK2 warfare in a game which never was desigend for.
Das geht und ist bei der Beta 3 sogar notwendig, wenn man nicht auf den Pershing zurückgreifen möchte, siehe Kleist's neueste Version seiner Italien-Karte.
Marc Anton
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Beitrag von Marc Anton »

Oh Gott die ewig gleichen Diskussionen.
Das mag ja auf Kleists Karten funktionieren weil die auch nur von Singleplayer Spielern gespielt werden welche die Möglichkeiten des MP Modus nicht mal ansatzweise ausnutzen.
Was aber bitte spielt denn die breite Masse in RWM oder HS, sicher keine Kleist Karten (nicht persönlich nehmen Kleist) ?!
Ich gebe dir gerne die Möglichkeit mal an einem Spiel teilzunehmen bei dem beide Teams 6vs6 im TS zusammen sitzen.
Dann wirst du mal sehen was passiert, wenn ein Team 24 Tiger und das andere 120 Shermans hat. ( pro Tiger, 5 Shermans / 4 Tiger = 20 Shermans x 6 Spieler)
Und spätenstend in der Liga, so sie denn mal kommen wird, wäre es mir eine Freude, dass deutsche Team abzuschlachten, so das sie nicht mehr wissen wo hinten und vorne ist. :roll:
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For Real WW2 feeling
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Beitrag von For Real WW2 feeling »

For deutch langage, sorry, I never asked that one speak and answering me in English in this forum.
but i speak only english, because same with tranlator my deutch is very incomprehensible ;)

but RWM is a international mod and not frankly, a really important subject about DE or GB...
I would find normal that one speaks German and English in same topics because (first... for me and my bad deutch ;) ) and
1) what is not always with same to make the translate effort...
2) what that would make it possible to have (a little more) other international points of view, for the moment in great majority German
3) what that would open surely RWM with a greater number of players (international )
4) what the German topic are much busy (popular) than the English topics.
And so, the majority of the decisions for this mod, this make and this decide in German…
5) what German is not a language very widespread, which is difficult A to translate
(and thus has to understand, but like many of other languages ) with the on line translators
6) and that much more people speaks English (of which many German)

@Marc Anton
Real Warfare Mod is not a Realism Mod - Sudden Strike is a simple Arcade style RTS game without any realism which could be added by a mod.
RWM has to follow the same simple gameplay rules like every other sudden strike game/mod.
In your example it is not possible to play without a pershing if the germans got tiger tanks.
It is simple mathematics that you cant give 4-5 shermans for each tiger to "simulate" real WK2 warfare in a game which never was desigend for.
And if you say: i wont give 5 shermans, i would give 3 M36 - it would not work either.
What you need is a balanced gameplay (balanced mostly by numbers) and in these points RWM (Sudden Strike) is no different than Age of Empires, Starcraft or Command and Conquer.
Sure the gameplay is slidely different as that you dont have to produce units but thats all.
You need 1 infantry man for another, and you need a sherman against a Pz. IV and so on.
a priori we do not agree and i m in total disagree with you,

I suppose that you see that in RWM ?
- Realistic feelings WWII units
- Realistic feelings WWII sounds
- Realistic feelings WWII skins
- Realistic feelings WWII objects (houses, blaukaus, foxoles...)
- Realistic feelings WWII special effects (explosions, etc...)

So, yes Real Warfare Mod is a realistic WW2 mod (as are name indicates it !)
(more precisely “realistic feelingsâ€
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Marc Anton
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Beitrag von Marc Anton »

i never see 24 tigers on MP map
Use your brain dude !

Germany - 5 Tiger per player.
Bagration - 3 Tiger
Sonnenblume - 4 Tiger
Belorussia - 4 Tiger
Saint Lo - 2 or 3 Tiger
Battle of the Ruhr - 3 Tiger

And those are only KBS Maps - there are a lot more maps where you get at least 2-3 Tiger as a german player.


exemple : KT vs 3 comets, 2 Fireflys, 1 Achille
Greatest LOL ever :lol:

6 tanks vs 1 KT. That means 36 Tanks against 6 King Tiger :aaa6
My team will bomb at least 2 of the enemy KT´s and we have a 36vs4 ...... good night and good luck.


@ Barbarossa

Bitte nimm den Pershing raus ich will in Zukunft nur noch solche Karten spielen ..... als Ammi natürlich :lol:
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Kleist
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Beitrag von Kleist »

@ Marc Anton
Ich nehm dir das nich persönlich, ist ja auch schließlich nen Forum in dem diskutiert weden darf/kann/soll und da kann jeder seine Meinung vertreten.

Aber ich hab eigentlich das gefühl das meine Karten doch recht gut ankommen abgesehen von einigen Ausnahmen bei den Spielern.

Und nun die mehrheit der Leute in meinen Spielen als hauptsächliche Einzelspieler zu bezeichnen halte ich einfach mal für falsch, ich hab z.B persöhnlich auch kaum Einzelspieler Spiele bestritten, wenn ich erhlich bin bestand meine Einzelspielerzeit lediglich aus den Kampagnen von SuSt I, SuSt Forever und SuSt II, und meinen für den eigenen gebrauch hersgestellten Einzeospieler Karten für SuSt 2.

Nur weil ich bei meinen Karten auf enorme vielfallt an Objekten, Details, einigermaßen realistischer Bauweise von Dörfern, Lagern Wäldern und Straßen achte, heißt das nicht das meine Mehrspielerkarten für den Mehrspielergebrauch umgewandelte Einzelspielerkarten sind!!!
(aber das scheinen ja einige, vielleicht auch du, Marc zu glauben)

Und wenn jemand lieber mit unzähligen Panzermassen spielen will soll er halt was anderes Spielen als meine Karten, denn auch hier setzte ich mehr auf 1 Panzer zu 10 Mann Fußtruppe, und nicht auf 10 Panzer auf einen Infanteristen.

Aber wie gesagt, jeder soll nach seinen Vorlieben glückich werden, ich spiele ja auch nicht jede Karte, weil ich andere Ansprüche habe.

Soviel dazu von meiner Seite und mehr beabsichtige ich dazu auch nich zu sagen.
Halt! Mein Freund, wer wird denn gleich in die Luft gehen? Gut gelaunt geht alles wie von selbst.

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Marc Anton
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Beitrag von Marc Anton »

Kleist was die Karten angeht, also optisch, war es die Barbarossa Map, die mir als erte RWM Karte damals wirklich gefiel - da gibts nichts auszusetzen.
Wie schnell wir aber damals dein System auf besagter Karte ausgehebelt haben sollte dir vielleicht noch in Erinnerung sein. Danach sah das deutsche Team kein Land mehr.
Es geht auch nicht darum was besser oder schlechter ist sondern ab wann etwas nicht mehr funtkioniert bzw. wo die Grenzen liegen und diese habe ich ganz klar aufgezeigt.
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Lamafarmer

Beitrag von Lamafarmer »

Um das mal anzumerken: Auf Kleist-Karten sind ganze Clans eher die Seltenheit.
Und egal wo oder was du mit einem koordinierten Clan spielst, wirst du besser abschneiden als die anderen, unkoordinierteren Spieler. Ob "sich zusammenrotten" allerdings so einen Spielspaß bringt, ist ne andere Sache. Aber wenn ich da an euer "Angebot" auf eurer Seite denke.. naja, was soll man da noch zu sagen :P

Ach und das "Germany" und all diese Karten von euch sind.. da wird mir doch einiges klar lol
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