SS3 Demo:Instant Modding

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Moby
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SS3 Demo:Instant Modding

Beitrag von Moby »

Just a 3 textures are replaced:
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Wever
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Beitrag von Wever »

Bild

O.k., wir dürfen also auch auf "Hidden Stroke 3" warten ...

Bild Bild
"Es gibt eine Form von Toleranz beim Menschen, die nichts anderes ist als ein Mangel an Würde." Joseph Schumpeter
Ciceri
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Beitrag von Ciceri »

die screens gefallen mir aber.
kuebel

Beitrag von kuebel »

Before - After Screens zum vergleichen mit der gleichen Szene wären schön.
Ciceri
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Beitrag von Ciceri »

kuebel hat geschrieben:Before - After Screens zum vergleichen mit der gleichen Szene wären schön.
jop.
Gehtnix

Beitrag von Gehtnix »

... erkennst du die Anforderungen an Rechner und Grafik durch Standbild-vergleiche :?: :? dessen Vergleich wäre eher was ...
MfG
Gast

Beitrag von Gast »

i want HS3 or APRM mod for SS3
Tomes
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Beitrag von Tomes »

@kuebel
nicht´s leichter als das:
VORHER (ORIGINAL)
Bild
Bild
nun was besser aussieht GESCHMACKSSACHE!
Bei Moby seh ich garkeine "Soldaten Winzlinge" mehr..........
!Hört auf mit diesen HS fake-Laden denen habt ihr das mit zu Verdanken was nun als Beta-Demo läuft!
Gast

Beitrag von Gast »

Moby seins und wie die demo läuft & aussieht ist allein fireglow zu verdanken, dass sie uberhaupt erschienen ist dürfte wohl aufs konto von hs gehen.
kuebel

Beitrag von kuebel »

Ach ja genau Tomes, hässlich. :lol:
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Moby
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Beitrag von Moby »

Hmmmm.. I found that Next7 don't support DXTC5 dds-format :(
I tryed to make some aircraft's propellers more soft & transparent. But Next7 visualization technology don't support interpolated alfa-channels :( :(
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Moby
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Beitrag von Moby »

Very BAD and Very SAD :( :( :( :(

I found that Next7 don't support transparency and modern visualization technology (texture blending f.e.) anywhere... Not only units texture, but landscapes don't support blending & transparency too! :cry: :cry: :cry:
Fireglow, please, rebuild Next7!!!
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Kamui
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Beitrag von Kamui »

@Stirlitz

I don't think the ground texture is the big problem about the Beta. This or that "carpet", who cares? For players it's important to see an fluent running demo, not the stuttering which can be seen on most machines.

When it comes to texture importance, the first thing that needs coloration should be the infantry units - they look mostly all the same and one can't differ them by weapons or helmets, as it was in SUST1-2

As far as i understood MT, also in this demo most features have been deactivated or left out and it's from 2005.
32cm

Beitrag von 32cm »

Looks like oblivion, with 2048x2048 and photorealistic textures looks much better.
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Moby
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Beitrag von Moby »

Kamui hat geschrieben: I don't think the ground texture is the big problem about the Beta. This or that "carpet", who cares? For players it's important to see an fluent running demo, not the stuttering which can be seen on most machines.
Strategy Informer: What can you tell us about the graphical and physics features?

Max Dolmar {Fireglow}: We consider that the graphic representation is one of the most important components of a contemporary game.
---
Fireglow team: (...) Of course we've used the benefits of the new technology and made the textures very detailed and historically accurate.

Hmm.. :cry:

=======
By the way, if somebody want to make own SS3 Demo textures pack..
Here is the free DDS-tools to work on Direct Draw Surfaces:
http://developer.nvidia.com/object/dds_utilities.html
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