Hello,
Does the modding team (if any) currently have an active sound editor? If so, are there any plans to replace existing sounds with improved ones in future updates of the mod (again, if any), as has been done with the Jagdpanther/Tiger2? If so, I would like to propose a number of samples for in-game sounds for which I think better sound are available.
Don't get me wrong;I'm pretty content with the sounds as they are right now. 'This post is merely intended as a suggestion, not critisism.
Browning MG 1919: http://www.youtube.com/watch?v=Rh0dJaKS ... lpage#t=45 0:45-0:47
SG-43 : http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... RDgPA#t=12 0:12 - 0:14
Stug/Pz III: http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... GDBZo#t=36 0:37 - ??
StugIV/PzIV: http://www.youtube.com/watch?v=HhE0aAeV ... page#t=181 3:02 - ??
not sure about this one:
tiger I: http://www.youtube.com/watch?v=QhA51aL6 ... lpage#t=81 1:21 - ??
I have zip experience with sound editing so I'm not sure if these samples are even suited for in-game use. I've carefully selected samples that play the desired sound without inference of music/voices or other background noise.
Gr,
Nevux
new Sounds
- -Barbarossa-
- * SSM - General * (Administrator)
- Beiträge: 1937
- Registriert: 11.10.2003, 13:19
Re: new Sounds
Hello mate,
yup if we release a new Bugfix, there will be definetly some new sounds and I am thankfull for tipps.
Sounds are always a high priority in RWM.
MG sounds are always hard to cut, because for SuSt you need very short bursts or it wont be played synchronic with the shots.
yup if we release a new Bugfix, there will be definetly some new sounds and I am thankfull for tipps.
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MG sounds are always hard to cut, because for SuSt you need very short bursts or it wont be played synchronic with the shots.
Das Leben ist kein Frankreichfeldzug.
RWM auf Twitter folgen! https://twitter.com/RWM_Barbarossa
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Re: new Sounds
Hi,
bin ebenfalls mit den Sounds im RWM sehr zufrieden.
Beim Tiger I, Tiger II und Jagdpanther sollte aber bitte alles so bleiben wie es ist.
z.B.
TigerI http://www.youtube.com/watch?v=wY_5c0mBXok 2:35 - 2:48 hört sich fast genau so an wie im RWM
Würde mir wenn es nicht zuviel Aufwand macht, noch ein paar neue oder sofern man welche findet passende Sounds für schwere Artillery wünschen. Die einzelnen Nationen hören sich im moment noch recht gleich an. Ich meine im Liberation Mod waren ein paar andere drin, besonders für
die sFH 18 150mm ist einer dabei!
Ein paar neue Zusatzsounds für den Editor zum Mappen wären ebenfalls nicht schlecht.
Bild 1 - HS Fusion Mod
Bild 2 - HSIII 2.0
(die franz. und ital. Hymne sind in diesen beiden Mods unterschiedlich)
Bild 3 bis 5 - RWG 3.0
(sehr viele Sounds, konnte ich leider nicht testen, bekomme den Mod nicht mehr zum laufen, nur der Editor geht bei mir noch)
bin ebenfalls mit den Sounds im RWM sehr zufrieden.
Beim Tiger I, Tiger II und Jagdpanther sollte aber bitte alles so bleiben wie es ist.
z.B.
TigerI http://www.youtube.com/watch?v=wY_5c0mBXok 2:35 - 2:48 hört sich fast genau so an wie im RWM
Würde mir wenn es nicht zuviel Aufwand macht, noch ein paar neue oder sofern man welche findet passende Sounds für schwere Artillery wünschen. Die einzelnen Nationen hören sich im moment noch recht gleich an. Ich meine im Liberation Mod waren ein paar andere drin, besonders für
die sFH 18 150mm ist einer dabei!
Ein paar neue Zusatzsounds für den Editor zum Mappen wären ebenfalls nicht schlecht.
Bild 1 - HS Fusion Mod
Bild 2 - HSIII 2.0
(die franz. und ital. Hymne sind in diesen beiden Mods unterschiedlich)
Bild 3 bis 5 - RWG 3.0
(sehr viele Sounds, konnte ich leider nicht testen, bekomme den Mod nicht mehr zum laufen, nur der Editor geht bei mir noch)
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Re: new Sounds
I'm not suggesting to change the sounds of the TigerII and JP, on the contrary. The Tiger I though lacks clarity and richness, as though it was obtained from a low quality sample. It's a bit too mechanical for my taste and lacks a 'roar' element as is audible in the Panther/Tiger2/Jagppanther,
Re: new Sounds
ah ok that is good, so i missunderstand you, nevux. because my english is not the best...